بهترین برندهای ابزارآلات

در این مقاله به معرفی برندهای ابزار آلات در دنیا می پردازیم.

برخی از این برندها عبارتند از:

بوش

این برند که مربوط به ب شرکت آلمان می باشد از بزرگترین ابزار آلات ها در دنیا می باشد که بیشترین و معروف ترین این این ابزار آلات را با لوازم خانگی میشناسند.

آاگ

این برند همچنین به رنگی آلمانی می باشد که در دنیا بسیار نو آور بوده و در طراحی خلاق می باشد و همچنین از ویژگی هایی که دارد این می باشد که با استفاده از تکنولوژی هنر و تغییر روش های سنتی ابزار را تولید می کند.

متابو

این برند نیز از معروف ترین این شرکت ها در دنیا به شمار می آید که در کشورهایی مثل چین استرالیا اداره شده میشود البته کارخانه‌ای که دارد در شهر آلمان میباشد.

ماکیتا

این برند جزء شرکتی می باشد که در شهر آن جو در کشور ژاپن بوده و همچنین کارخانه هایی در کشورهایی مثل کانادا چین ژاپن مکزیک انگلیس آلمان و ایالات متحده را نیز دارد و همچنین برندی می باشد که بسیار پرفروش می باشد.

دیوالت

این برند یک برند آمریکایی می باشد که از زیر مجموعه های شرکت بلک اند دکر نیز می باشد یکی از معروف ترین برند ها بوده که ابزار آلات نجاری و دستی را تولید می کند.

لیزر لاینر

این برند نیز جزو برندهای آلمانی میباشد که در زمینه ابزارآلات فعالیت می کند و همچنین این برند بیش از ۳۰ کشور را عهده دار می باشد.

کارچر

این برند نیز از جمله برندهای آلمانی می باشد که در زمینه تولید تجهیزات ای که مربوط به نظافت می باشد فعالیت می کند و در ۱۸ کشور و بیش از ۳۰۰۰ محصول را دارد.

آنووی

برند ایتالیایی می باشد که بیشتر در زمینه جاروبرقی های صنعتی و انواع پمپ ها فعالیت می کند و همچنین از معروف ترین و شناخته شده ترین شرکت ها می باشد.

کنی‍پکس

این برند لیز برندی آلمانی بوده که در اروپا بسیار معروف می باشد و در زمینه ابزارهای دستی حرفه ای فعالیت میکند اروین این برند ابزارهای دستی و لوازم جانبی برقی و شارژی را تولید میکند و همچنین یک شرکت بین المللی اروپایی و آسیایی نیز می باشد که فعالیت شان را در ایالات متحده آغاز کردند.

میلواکی

این و از برند آمریکایی بوده که بسیار عالی می باشد و محصولات آن با کیفیت و همچنین قیمت بالایی موجود می باشند در زمینه ابزار آلات صنعتی و لوازم جانبی و همچنین ابزارهای دستی به شکل حرفه‌ای فعالیت دارد.

بلک اند دکر

این ابزار نیز یک کمپانی آمریکایی میباشد که قدمت آن به بیش از ۱۰۰ سال می رسد و همچنین در زمینه ابزار آلات صنعتی و خانگی با کیفیت بسیار بالا فعالیت می کند و همچنین به دلیل نوآوری و خلاقیت در تولید باعث شهرت آن در جهان شده است.

بررسی و معرفی انواع مته گردبر

برندهای مطرح ابزار در ایران عبارتند از:

رونیکس

این برند در کشورهای چین و تایوان و آلمان می باشند که دارای استانداردهای بین المللی بوده و تحت نظارت مراحل تولید را صورت می دهد .

دی سی ای

این برند به دلیل اینکه خدمات عالی ارائه می نماید در بازار ایران جایگاه خوبی را دارد توسن این برند ابزارهای برقی آن در کشور چین و همچنین ابزارهای دستی آن را در کشور تایوان تولید می کند که دارای خدمات مناسبی نیز میباشد آروا این شرکت که دارای ۳۰ سال سابقه می باشد در تولید و مونتاژ ابزارآلات کار ارائه می دهند.

اریکسون

محصولات این شرکت دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی بوده و همچنین خدمات پس از فروش را نیز دارا می باشند.

هیوندای

این برند از شهر یکی از شناخته ترین ابزار آلات می باشد که در ۳۱ استان کشور خدمات پس از فروش را نیز دارد.

هانیتون

این برند که برای تایوان می باشد دارای سری های بوکس و ابزارآلات دستی می باشد که دارای ۱۰ سال ضمانت تعویض را نیز دارد.

هنس

این برند یکی از پرطرفدارترین ابزارهای دستی در ایران می باشد که همچنین ساخت آن به تایوان برمی گردد و همچنین قیمت مناسب و کیفیت بالایی را دارد.

در زیر به معرفی بهترین برند های ابزار آلات ایرانی می پردازیم.

برندهای ایرانی عبارتند از:

گام الکتریک

این شرکت از بزرگترین صادر کننده ها می باشد که در زمینه دستگاه جوش و برش فعالیت دارد و همچنین کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشد.

صبا الکتریک

این شرکت در زمینه ابزار جوش و برش فعالیت می کند که همچنین تولید کننده دستگاههای جوش اینورتر ای نیز می باشند و همچنین ثبت اختراع در این حوزه را انجام داده‌اند و این دستگاه های جوش با کیفیت بالایی به بازار عرضه می شوند.

ایران ترانس

این برند از تولید کننده های ایرانی برای دستگاه های جوشکاری میباشد که دارای فعالیت چنده نیز می باشد و همچنین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش را نیز دارد.

الکترو جوش

این شرکت در ایران در یکی از شهرهای اصفهان می باشد که در زمینه تولید دستگاهی جوش فعالیت می کند و همچنین دستگاههای جوش های تکفاز فلکهای و نقطه جوش را تولید می کرده که اکنون با پیشرفت دارای دستگاه های جوش اینورتر را نیز می باشد که در بازار ارائه نموده است و همچنین از کیفیت بالای محصولات نیز برخوردار می باشد .

ایران پتک

برند ایرانی که در شهرک صنعتی اراک تولید میشود در زمینه ابزار دستی صنعتی فعالیت می کند که از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشد.

جک ایران

این برند که از اولین تولید کننده های جک می باشد در بسیاری از کارخانجات معتبر مثل سایپا اسکانیا و ایران‌خودرو همکاری دارد و جک های هیدرولیکی از دو تن تا ۱۰۰ تن را تولید میکند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *