مقایسه بهترین مدل های دریل رونیکس

 

در این مقاله سعی داریم تا شما را با خرید برند ای به نام رونیکس با ابزاری به نام دریل آشنا نماییم.

از این رو قطعH نمی شود گفت که کدام مورد از بهترین ها می باشد و به همین دلیل برای اینکه بهترین مدل را پیدا کنیم باید به فاکتورهایی اشاره کنیم از جمله اینکه این شرکت از معتبر ترین و خیلی قدیمی ترین شرکت ها می باشد که در زمینه های بسیاری فعالیت دارد.

از جمله ابزارهای سوراخکاری مثل دریل چکشی دریل های ساده دریل گیربکسی و صنعتی در زیر با انواع آن آشنا می شویم.

 

انواع دریل رونیکس عبارتند:

دریل رونیکس مدل ۲۱۰۶

در این مدل که می توان گفت یکی از کوچکترین مدل ها می باشد از نوع برقی بوده و بسیار ساده از این ابزار و آچار ۶ میلیمتری دارد که با بدن های ساده و قدرت پایین این و سرعت پایین تر ارائه می شود .

مزایای این نوع دریل عبارتند از:

دارای این امکان هست که تعویض برای چپگرد و راستگرد داشته باشد مجهز شده به کلید ضد نفوذ گرد و غبار بدن های کاملاً خوشدست و سبک می باشد و معایبی که دارد این است که راندمان بهتر در پیچ بند بودن نسبت به قدرت سوراخکاری

دریل رونیکس مدل ۲۱۰۷

در این دلیل که با سه نظام شش و نیم میلیمتری بزرگتر و کمی قدرتمند است تر از از مدل قبلی که گفتیم میباشد و دارای سه نظام آچارخور و یک عدد سه سه نظام اتوماتیک را دارد .

مزایای آن عبارت است از:

دارابودن کلید پدالی و همچنین گازی برای گردش به چپ گرد و راست گرد امکان پیچ بندی و سوراخ بندی تا عمق ۲۵ میلیمتر و همچنین از قویترین دریل های سه نظام شیش و نیم میلی متری می باشد.

دریل رونیکس مدل ۲۱۱۳

در این مدل دل که از مدل های دیگر ساده تر میباشد دارای سه نظام سایز ۱۰ می باشد و همچنین قدرت بسیار بالایی را ندارد و به همین دلیل برای کارها خروجی نسبتاً پایین تری را به ما ارائه می دهد .

مزایای آن عبارت است از :

برای مونتاژ کاری و بستن پیچ روی ام دی اف ها و چوب ها مناسب می باشد برای کارهای خانگی مناسب می باشد.

دریل رونیکس مدل ۲۱۱۱

فیلم دل که یکی از پرفروش ترین دریل هایی می باشد که می توان یافت نمود به اینگونه است که این دریل ها ساده با سه نظام ۱۰ میلیمتر قدرتمندترین و توانمند ترین ها در بازار محسوب می‌شود و با سه نظام آچارخور و همچنین قطعاتی که ضد نفوذ گردوغبار هستند تولید می شوند و همچنین بر روی پاور آن دیمر تنظیم شده که کنترل سرعت را کنترل میکند .

مزایای آن عبارت است از:

مجهز به دیمر روی سوئیچ ظرفیت سوراخکاری در چوب تا ۲۵ میلیمتر و همچنین میانگین قدرت بالا در بین دلیل هایی که ۱۰ میلی متر می باشد.

دریل رونیکس مدل ۲۱۱۲

در این مدل که نیز یکی از بهترین دریل ها می باشد طراحی بدنه در دست کاربران می باشد و با سه نظام آچاری ۱۰ میلیمتری و البته دو قلیان با سه نظام اتوماتیک در بازار ارائه می شود و همچنین روکش پلیمری ضد لغزش را نیز دارد و همچنین شیارهای عبور هوا در آن آن که برای خنک کنندگی کاربرد دارد مرد وجود دارد .

مزایای آن عبارت است از:

دارای بیمه بیمه تنظیم سرعت بر روی کلید ساخته شده طبق استاندارد اروپا با وزنی بسیار سبک دریل رونیکس مدل ۲۱۱۵ در این نوع دریل که شاید شبیه مدل قبلی باشد تفاوتی دارد که توان ۴۲۰ وات موتور آن حدود سرعت ۴۲۰۰ دور در دقیقه را به ما میدهد .

همچنین سه نظام اتومات دریل یک‌پارچه نیستند ساختاری که دو تکه میباشد برای باز و بسته دستی بسیار مفید و کاربردی میباشد.

مزایای آن عبارت است از:

مجهز به دیمر و خط کش کابل بلند برای کارهای خانگی و راحتی آن سه نظام آسان باز و بست شود.

دریل چکشی رونیکس مدل ۲۲۱۰

این مدل که یکی از پر فروش ترین دلیل ها در بازار میباشد دارای سه نظام ۱۳ میلیمتری بوده که با ۸۱۰ وات موتور آن اختصاص داده شده است و همچنین دیمر گردان کنترل سرعت روی سوئیچ را تنظیم میکند.

مزایای آن عبارت است از:

چکش و کوبش روان و مناسب برای مصالح ساختمانی دارای قدرت ۸۱۰ وات سوخت سوراخکاری خانگی و کارگاه های کوچک استفاده می شود .

دریل چکشی رونیکس مدل ۲۲۱۳

این مدل نیز از پرفروش ترین های مدل چکشی در بازار می باشد که موتور ۶۵۰ وات را دارد و یک بدنه دو رنگ آبی و نقره ای نیز دارد و از این مدل برای کارهای خانگی از آن استفاده می شود .

مزایای آن عبارتند از:

دارای دیمر روی کلید کنترل سرعت و همچنین دارای لوازم کامل و جعبه ضد ضربه سه نظام یکپارچه فلزی دریل چکشی.

دریل چکشی رونیکس مدل ۲۲۱۴

مدل یکی از بهترین دریل های چکشی میباشد که دارای بدنه ای بسیار زیبا طراحی شده و همچنین ۱۳ نظام آچارخور ۱۳ میلیمتری را دارا می باشند و همچنین دارای سری های متفاوتی نیز می باشد .

دریل چکشی رونیکس مدل ۲۲۵۰

مدل یکی از قدرتمندترین دلیل های چکشی میباشد که دارای بدنه‌ای آرگونومیک می باشد که کلید ضد نفوذ گرد و غبار را نیز دارد.

از قدرت بالا و همچنین برای کارهای خانگی کاربرد دارد دارای خط کش عمره سنج دارای بالشتک و آرمیچر مسی ۸۵ وات را دارد بدنه کاملا ارگونومیک نیز دارد و با یک سه نظام اتوماتیک دو پارچه یا دو تکه ساخته شده است .

مزایای آن عبارت است از:

دارای روکش پلیمری که ضد لغزش می باشد

دارای سه نظام اتوماتیک داشتن سوئیچ به جای کلید اهرمی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *